De som holder motoren igang!

Våren er i anmarsj, og på verkstedet hos Glenne Bil går det mot travle tider. 3 av 4 ansatte er i full sving når KanDusi tar seg en tur innom.
Toppbilde: Hos Glenne Bil’s verksted er denne trioen klare for å bistå med service og dekkskifte. Fra v: Oskar Holmqvist, verksmester Egil Eriksen og Michael Gustavsson

– Dekk skal skiftes, og for mange er det på tide med full service, noe de aller fleste bileiere stort sett er flinke til å følge opp, sier teknisk leder Egil Eriksen til KanDusi.no. Dessuten er det også viktig å følge service-intervallene på nyere biler, ellers kan det by på problemer med garantien.

Eriksen opplyser også at Haldens Opel-eiere i aller høyeste grad er lojale overfor både det lokale verkstedet, og service-tidspunktene. Og servicen gjennomføres gjerne raskt og effektivt, til kundenes begeistring.
– Der en full service for 10 år siden tok 4,5 timer, er dagens gjennomsnittstid ca 2 timer, forteller Eriksen. Teknologien har gjort det lettere både for bileier og oss på den tekniske siden. Nå lyser lampene så fort noe er galt.

Ny Opel-app

MyOpel har nå en ny app tilgjengelig for android og iPhone, som kan lastes ned gratis fra App Store/Play Store. Her kan du bestille service, kommunisere med din lokale Opel-forhandler, og benytte deg av en annen hjelpsom funksjon som forklarer alle symbolene som dukker opp på dashbordet. 
Skjermbilde 2016-03-21 kl. 11.52.54
Så alle byens bileiere; glem ikke vedlikehold og service på bilen. Det kan være lurt å bestille time for evt dekkskift og service idag. Gutta på verkstedet står klare til å hjelpe deg.

Artikkelen er betalt av Glenne Bil og Berg Bil

Kommentarer

kommentarer